محسن رضایی : راه شهدا را احیا کنید تا راه انقلاب احیا شود

محسن رضایی : راه شهدا را احیا کنید تا راه انقلاب احیا شود
شهریور 11, 1401
37 بازدید

سرلشکر دکتر محسن رضایی در دیدار با مدیر عامل ، معاونین و مشاورین مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر استان خراسان بزرگ گفت تا با احیای راه فکری شهدا راه اصلی انقلاب را هموار کنید . به گزارش روابط عمومی مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر خراسان بزرگ ، در دیدار صمیمی که سرلشکر دکتر […]

سرلشکر دکتر محسن رضایی در دیدار با مدیر عامل ، معاونین و مشاورین مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر استان خراسان بزرگ گفت تا با احیای راه فکری شهدا راه اصلی انقلاب را هموار کنید .
به گزارش روابط عمومی مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر خراسان بزرگ ، در دیدار صمیمی که سرلشکر دکتر محسن رضایی معاون رییس جمهور با دکتر جواد نجفی مدیر مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر خراسان بزرگ و معاونین و مشاوران آن مرکز داشت ، ضمن قدردانی از زحمات دکتر نجفی گفت : پس از جنگ باید اداره کشور بدست جوانان آن زمان که جانشان را برای انقلاب کف دست گرفته و از میهن دفاع کردند که بعضاً تحصیل کرده و داوطلبانه به جبهه ها رفتند باید می‌بود که به هر دلیلی اگر این اتفاق نیفتاده امروز باید میدان را به فرزندان این عزیزان سپرد و آنها را حمایت کرد .
رضایی افزود : در ابتدای انقلاب آرمانهای ما زنان و مردان را خواهر و برادر خطاب می‌نمود اما امروز جریان فمینستی جنسیت را تفکیک و به دنبال فاصله اندازی بین جامعه مومن و انقلابی است که باید کوشید با نهادینه کردن و مطالبه راه ایثارگری دوباره بعد از گذشت سه دهه که دولت همراه بچه‌ای انقلابی شده محقق شود .
در ادامه دکتر جواد نجفی از شکل گیری مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر استان خراسان بزرگ خبرداد و شرحی از فعالیت های معاونین توسط ایشان ارائه شد .
مدیر عامل مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر خراسان بزرگ گفت : با حمایت خانواده ایثارگران این مرکز با جدیت با محوریت شرق کشور کار خود را آغاز نمود و در تمامی دستگاه های اجرایی استان نمایندگان فعال منصوب نمودیم تا جریان مطالبه گردی خانواده های ایثارگر و خانواده معزز شهدا منظم انجام و پیگیری شود .
در این دیدار چند از معاونین و مشاورین مرکز توانمندسازی به نمایندگی شرحی از خدمات و پیگیری های خود را مطرح نموده و معاون محترم رییس جمهور خواسته شد تا مساعدتی در خصوص تخصیص جایگاهی مستقل برای مسیولین ایثارگر دستگاههای اجرایی صورت پذیرد .

برچسب‌ها:, , , , , , ,