مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر استان خراسان رضوی الگویی موفق برای کل کشور

مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر استان خراسان رضوی الگویی موفق برای کل کشور
تیر 4, 1401
33 بازدید

  دکتر رحیمی نسب دبیر شورای عالی مشاورین وزرا در کشور و مدیر مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر کشور در افتتاحیه مرکز استان خراسان رضوی از زحمات دکتر جواد نجفی مدیر استان قدردانی کرد. رحیمی نسب گفت : مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر کشور باید به سمتی برود تا مدیرانی با دو شاخصه […]

 

دکتر رحیمی نسب دبیر شورای عالی مشاورین وزرا در کشور و مدیر مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر کشور در افتتاحیه مرکز استان خراسان رضوی از زحمات دکتر جواد نجفی مدیر استان قدردانی کرد.

رحیمی نسب گفت : مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر کشور باید به سمتی برود تا مدیرانی با دو شاخصه مهم تعهد و تخصص تربیت نموده و سکان مراکز اجرایی کشور را به آنها سپرد .

وی افزود :  ما بنا داریم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در مدیران تقویت کنیم و نیروی های جوان ، متعهد و متخصص را از بدنه خانواده معظم شهدا و ایثارگران با آموزش های تخصصی جهت بالا بردن دکترین خدمت ، پرورش دهیم.

دکتر رحیمی نسب در پایان از زحمات شورای عالی مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر استان خراسان رضوی قدردانی نمود و از مدیریت دکتر جواد نجفی مشاور دبیر شورای عالی وزرا در امور ایثارگران به عنوان یکی از یادگاران دفاع مقدس به عنوان یک اسوه مدیریتی در درجات عالی یاد کرد که با دست خالی یکی از بهترین مراکز کشور را راه اندازی کرده و نمونه ای بارز را برای دگر استانها گوشزد نمود .

 

در این جلسه که با حضور مدیر مرکز توانمندسازی کشور ، مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران کشور ، مدیر مرکز استان و اعضای شورای عالی استان حضور داشتند ، رسما شروع به کار مرکز توانمندسازی مدیران و نمایندگان ایثارگر استان خراسان رضوی افتتاح گردید .

برچسب‌ها:, , , , , , ,