پیام تبریک دکتر جواد نجفی به مناسبت ۲۲ بهمن

پیام تبریک دکتر جواد نجفی به مناسبت ۲۲ بهمن
بهمن 22, 1400
4 بازدید

به گزارش روابط عمومی مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر استان خراسان رضوی ، دکتر جواد نجفی رئیس مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر استان خراسان رضوی در پیامی فرا رسیدن روز ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: انقلاب شکوهمند اسلامی […]

به گزارش روابط عمومی مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر استان خراسان رضوی ، دکتر جواد نجفی رئیس مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر استان خراسان رضوی در پیامی فرا رسیدن روز ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان رویدادی ماندگار در تاریخ معاصر منطقه خاورمیانه و جهان، نمایانگر اتحاد و بصیرت ملتی آگاه، مقاوم و شکست ناپذیر در برابر امپریالیسم و کشورهای استعمارگر دوران با پیروی و استعانت از رهبری حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه آن حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

امسال در حالی چهل‌ و سومین سال پیروزی انقلاب را جشن میگیریم که نظام جمهوری اسلامی اقتدار و عزت خود را با اتکا و باور بر توانمندی های جوانان و متخصصان بومی با حفظ ارزش ها و اصول دینی و انقلابی که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس آن بنیان نهاده شده است، فصل نوینی در مناسبات و مراودات بین المللی  گشوده و بدون اتکا به قدرت های جهانی و استکباری، سیاست ها و راهبردهای اساسی خود را مقتدرانه به پیش می برد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) و  شهدای والامقام انقلاب اسلامی را به همه فجرآفرینان و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.